Bezorgtermijnen
Nederland: Droomtent B.V. doet haar uiterste best om te zorgen dat jij je bestelling binnen 1-2 werkdagen in huis hebt (met een wettelijke uitloop van 30 dagen). Als dit door omstandigheden niet lukt, nemen wij uiteraard contact met je op.
Binnen Europa: Droomtent B.V. doet haar uiterste best om te zorgen dat jij je bestelling binnen 2-7 werkdagen in huis hebt (met een wettelijke uitloop van 30 dagen). Als dit door omstandigheden niet lukt, nemen wij uiteraard contact met je op.
Buiten Europa: Droomtent B.V. doet haar uiterste best om te zorgen dat jij je bestelling binnen 8-15 werkdagen in huis hebt (met een wettelijke uitloop van 60 dagen). Als dit door omstandigheden niet lukt, nemen wij uiteraard contact met je op.
Verzendkosten
Droomtent B.V. rekent bezorgkosten voor iedere order. Deze kosten zijn per land verschillend. De kosten worden duidelijk kenbaar gemaakt op de betaalpagina van de Webshop.
Bezorgen wanneer onze bezorger een pakket niet bij u kan afleveren
Met je postcode en de track & trace code van het pakket kun je de bezorgstatus volgen. Ben je de eerste keer niet thuis? Dan probeert de koerier het pakket bij je buren af te geven. Of we komen de volgende dag bij je terug.
Komt de bezorging niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer je het pakket wilt ontvangen. Je ziet de mogelijkheden voor het wijzigen van de bezorging in de Track & Trace omgeving welke is vermeld in de e-mail welke je ontvangt na verzending door ons magazijn.
Je kunt kiezen voor:
- Bezorging op een ander moment (overdag of 's avonds).
- Bezorging bij het dichtstbijzijnde PostNL-locatie.
Lukt het ook de tweede keer niet om je pakket te bezorgen? Dan wordt het bewaart op een PostNL-locatie bij je in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna wordt het pakket teruggestuurd naar ons magazijn. De kosten voor terugsturen zijn voor rekening van de koper.
Wat als het pakket beschadigd afgeleverd wordt
Droomtent B.V. heeft haar vervoerder uitvoerig geselecteerd. Toch komt het een enkele keer voor dat een pakket beschadigd afgeleverd wordt. We vragen je de (aard van de) beschadiging te beschrijven op het document dat je ontvangt van de transporteur en dit tezamen met een foto te melden bij onze klantenservice via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Onze klantenservice zal dan met je overleggen op welke wijze het probleem te verhelpen.
Andere vragen?
Voor vragen omtrent de status van de zending kun je contact opnemen met onze klantenservice te bereiken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of +31 (0)6 190 172 81. Wij helpen je graag verder!
Algemeen
Droomtent B.V. hanteert als afleverdatum de datum dat onze vervoerder het pakket voor de eerste keer bij je heeft aangeboden.
Team Droomtent B.V.